მთავარი
თემა
|
|
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
პოეტის
ცხოვრების ტრაგიკული დასასრული.
|
მიზნები
და შედეგები
|
უცხ.დ.III.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს მარტივი ინსტრუქციების
გაგება.
·
სათანადოდ რეაგირებს
მასწავლებლის მითითებებზე (მაგ.,
გაიმეორე, მოისმინე, აიღე ფანქარი, მოდი დაფასთან და სხვა);
·
ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს.
უცხ.დ.III.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების
გამოყენება.
·
ილუსტრაციების, სათაურის საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს
ტექსტის შინაარსის
·
ცდილობს უცნობი სიტყვების, გამოთქმების დამოუკიდებლად
ამოცნობას ნაცნობ ვერბალურ თუ არავერბალურ ელემენტებზე დაყრდნობით (მაგ., ჟესტიკულაცია, სხვადასხვა ტიპის ხმაური, ინტონაცია, ილუსტრაცია).
|
წინასწარი
ცოდნა
|
ლექსები,
ზღაპრები, ლიცეუმის წლები.
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
ზეპირი
პრეზენტაციის უნარი, ინფორმაციის მოძიების,
ორგანიზების უნარი. დროის ლიმიტის დაცვის
უნარი, შეფასების და თვითშეფასების უნარი.
განმსაზღვრელი
და განმავითარებელი შეფასება.შეფასების რუბრიკა
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
წიგნი,
რვეული, კალამი, თვალსაჩინოება, ვიდეომასალა.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა
|
საორგანიზაციო
მომენტი;
აქტივობები:
აქტივობა
N1:გონებრივი იერიში.(5წთ.)
აქტივობის
მიზანი:მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გააქტიურება.მასწავლებელი სვამს კითხვებს:
რა
ვიცით ისტორიიდან დუელის შესახებ?
რომელ
საუკუნეში მოღვაწეობდა პოეტი?
რა
ვიცით პუშკინის ბავშვობის შესახებ?
თემის
გაცნობა(პრეზენტაციის ჩვენება):
ა.ს.
პუშკინის ცხოვრების და მოღვაწეობის ბოლო
წლები.
მასალის
ახსნა.
წყვილებში
დავალება(კითხვებს უსვამენ ერთმანეთს).
შეფასება:ზეპირი
პრეზენტაცია, მსჯელობა.
საშინაო
დავალება.
|
დიფერენცირებული
სწავლება
|
პოეტის
ფოტოს გაცნობა და ლექსის გადაწერა.
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment