გაკვეთილის გეგმა

მთავარი თემა
Add caption
ა. ს. პუშკინი   / რა ვიცით დუელის შესახებ? /
მნიშვნელობა/აქტუალობა
პოეტის ცხოვრების ტრაგიკული დასასრული.
მიზნები და შედეგები
უცხ.დ.III.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს მარტივი ინსტრუქციების გაგება.                         

·           სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე (მაგ., გაიმეორე, მოისმინე, აიღე ფანქარი, მოდი დაფასთა და სხვა);
·           ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს.

უცხ.დ.III.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
·           ილუსტრაციების, სათაურის საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის
·           ცდილობს უცნობი სიტყვების, გამოთქმების დამოუკიდებლად ამოცნობას ნაცნობ ვერბალურ თუ არავერბალურ ელემენტებზე დაყრდნობით (მაგ., ჟესტიკულაცია, სხვადასხვა ტიპის ხმაური, ინტონაცია, ილუსტრაცია).


წინასწარი ცოდნა
ლექსები, ზღაპრები, ლიცეუმის წლები.
შეფასების საგანი და პროცედურები
ზეპირი პრეზენტაციის უნარი,  ინფორმაციის მოძიების, ორგანიზების  უნარი. დროის ლიმიტის დაცვის უნარი, შეფასების და თვითშეფასების  უნარი.
განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.შეფასების რუბრიკა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
წიგნი, რვეული, კალამი, თვალსაჩინოება, ვიდეომასალა.
გაკვეთილის მსვლელობა
საორგანიზაციო მომენტი;
აქტივობები:
აქტივობა N1:გონებრივი იერიში.(5წთ.)
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გააქტიურება.მასწავლებელი სვამს კითხვებს:
რა ვიცით ისტორიიდან დუელის შესახებ?
რომელ საუკუნეში მოღვაწეობდა პოეტი?
რა ვიცით პუშკინის ბავშვობის  შესახებ?
თემის გაცნობა(პრეზენტაციის ჩვენება):
ა.ს. პუშკინის ცხოვრების  და მოღვაწეობის ბოლო წლები.
მასალის ახსნა.
წყვილებში დავალება(კითხვებს უსვამენ ერთმანეთს).
შეფასება:ზეპირი პრეზენტაცია, მსჯელობა.
საშინაო დავალება.
დიფერენცირებული სწავლება
პოეტის ფოტოს გაცნობა და ლექსის გადაწერა.



No comments:

Post a Comment